Aktualności
Informacja dla absolwentów w sprawie odbioru dyplomów ukończenia studiów wyższych
Zgodnie z Zarządzeniem 33/2020 Rektora UPJPII z 10.06.2020 oraz wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego dyplom ukończenia studiów wyższych można będzie odebrać dopiero po zakończeniu stanu epidemii i związanych z nim ograniczeń w funkcjonowaniu Uczelni:
Na wniosek absolwenta, złożony elektronicznie ze studenckiego adresu email w domenie student.upjp2.edu.pl:
- uczelnia może wysłać odpis dyplomu drogą pocztową lub przesyłką kurierską za potwierdzeniem odbioru z możliwością osobistego odbioru oryginału dyplomu i drugiego odpisu po wygaśnięciu epidemii;
- Istnieje możliwość przesłania, skanu odpisu dyplomu, np. na potrzebę procesu rekrutacyjnego na adres mailowy absolwenta;
- W szczególnych i uzasadnionych przypadkach, istnieje możliwość osobistego odbioru dyplomu w trakcie epidemii w punkcie ich przygotowania (p. 207 ul. Kanonicza 9, 31-002 Kraków) po wcześniejszym umówieniu na konkretny termin.
Opłata za wydanie dyplomu wynosi 60 zł (lub 100 zł jeśli absolwent wnioskuje o odpis w języku obcym) i ma zostać wpłacona na indywidualny numer rachunku bankowego studenta na UPJPII.
Wnioski o wydanie dyplomu, przesłanie skanu bądź opisu dyplomu należy kierować na adres dyplomy@upjp2.edu.pl. Rozpatrywane będą jedynie wnioski zawierające poprawne dane (w tym numer PESEL) wysłane z adresu mailowego w domenie upjp2.edu.pl.
Koszt przesłania dyplomu za pomocą poczty polskiej bądź firmy kurierskiej pokrywa absolwent przedstawiając potwierdzenie dokonania stosownej opłaty. Wysokość opłaty określa Kwestura UPJPII.